Finaste Fredrik 17 år idag...

Tänk att det är 17 år sedan idag som Fredde föddes. Han hade så bråttom ut den lille plutten...eller liten och liten , det kan man ju inte säga 4.140 gram och 54 lång!!! En mycket lycklig dag i vårt liv så klart...nu är han helt plötsligt en vuxen man....sååååå fort tiden går!!!!



Det jag är allra stoltast över i mitt liv utan att tveka är våra tre fina barn
...jag är så lycklig över att vara deras mamma...älskar er alla tre fina <3<3<3

Har varit en hektisk vecka. Har ju inte ens haft tid att blogga. Det har varit ett bakslag i vädret och kallt som tusan. Frost på nätter och tidiga mornar...skrapa bilrutor känns inte okej i maj månad...brrrrr. Häromdagen ösregnade det, så målningen av huset har inte gått lika fort som vi hoppats på.

I torsdags hade vi planeringsdag med jobbet på katrinetorps herrgård. Jättefint var där!!! en trevlig dag med fina arbetskamrater....På kvällen bljöds vi på buffé på sankt marcus vinkällare som inte var utav denna värld!!!!! vilken matt!!!! och så mycket att välja på!!!! och så gott!!!! jag föreslår en titt på deras buff´meny på deras hemsida...verkligen värt ett besök!!!!

Igår fre var jag ledig. Städade hela fm och tvättade. På eftermiddagen körde Mats och jag och handlade och på kvällen planterade vi lite blommor i krukorna och jag började att måla grunden.

Idag lördag steg jag upp vid halv åtta för att ta mig an bangarundan...jag började gå, men sprang väl ungefär halva rundan...får försöka få upp kondisen tills det är dags för blodomloppet i slutet av maj....

Snart ska jag ge mig ut och ta mig an rabatterna på baksidan. Mats ger sig nog på målning av gaveln eller så blir det oljning av trädäcket....vi får se....men innan dess ska vi gå upp och sjunga och gratta Fredrik som är vår födelsegris idag.....


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja tiden går rent för fort!!!Kollade den där buffén du var på....lät riktigt smaskigt :)

2011-05-07 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0