dag 2...

Elias sov i sitt eget rum inatt och han har sovit jättegott. Var tvungen att gå upp och kolla honom vid halv nio, för det är ovanligt att han sover så länge.

Mats och jag gick en runda i morse. Värmen vill inte riktigt komma även om solen visat sig lite då och då. Stormar gör det varenda eviga dag och det gillar jag inte...

Idag firade Ann-mari sin födelsedag på byakrogen. Tyvärr så fick jag och Elias stanna hemma . Inte så kul att gå på restaurang om man inte kan äta själv.

Vi försökte festa till det lite här hemma med nygräddade pannkakor. Han tyckte att det var jättegott, men hade lite svårt när han skulle svälja dem. Tycker faktiskt att han haft lite mer ont idag, även om han inte klagat.





Extremt uttråkad är han och så även jag....skittrist!!!! går bara runt och plockar och städar mest hela tiden...

Imorgon är det mors dag så då blir det iallafall en tur ner till Falsterbo. Hoppas på lite sol och värme då...

som avslutning ska jag bjuda på en riktigt rälig bild. Blunda om ni inte vill se!!! varning varning!!!

här kommer den:



det är helt normalt iallafall. Så småningom ska den grågröna beläggningen falla bort...

ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0