dag 1...

Elias har sovit jättegott och lugnt hela natten. Varje gång jag vaknade till blev jag förundrad av hur tyst det var...inget snarkande ljud utan knäpptyst...kändes nästan lite märkligt...

Han hade nog ganska ont i morse, men han sade ingenting. Det syntes däremot, speciellt när han svalde. På en skala från 1-10 sade han en 5a. Han nöjde sig med dricka till frukost. Det blev proviva och pucko. En glass på fm och till lunch blev det sparrissoppa och formbröd med mycket smör och utan kanter.

Mormor och morfar kom in om en sväng med en peng och present till Elias för att han varit så duktig. Framåt dagen blev han lite rosig om kinderna ,så lite feber hade han nog, mendet är ju helt normalt dagen efter en operation.

Rastlösheten har redan börjat smyga sig på, både för Elias och för mig. När Mats kom hem så körde jag en sväng till nova lund med Fredrik.

Fick förresten en ny leksak idag...för tidig morsdagspresent, en ny mobil LGP990....inte för att jag vet om det säger er så mycket, men fin är det. Nu kanske jag kan pyssla lite med den och försöka lära mig medan jag är hemma med sjuklingen...

Ikväll blir det hemmamys framför tvn....är sjukt godissugen....grrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0