8 veckor kvar!!!!

En solig och skön lördag blev det!!!! Röd som en kräfta på kvällen...inte riktigt, men nästan. Jag hade ändå varit ordentlig och smort in mig...konstigt detdär...ibland tar solen mer och ibland mindre känns det som...

Idag var det soligt och fint i morse men molnen tog över under dagen och till sist brakade det loss värsta ovädret. Det blev svart på himlen och det började ösregna och åska. Tv-kanalerna försvann under ett par timmar men de kom som tur var tillbaks igen innan big brother.

I morgon är det en ny vecka igen....en mindre rolig sådan. Elias opereras på torsdag....suck <3 Ska åka på biblioteket och låna lite nya böcker och vi ska köra och handla hem lite goda drycker och annat lätt som han kan få i sig efter operationen...lillplutten <3

Råkade lova att jag from i morgon inte ska äta en endaste godisbit eller chokladbit tills vår semester...jag har klarat det förut och ska även göra det denna gång. Känns som en evighet tills det är semester...8 veckor!!!!!



nu kallar kudden på mig....sov så gott

Kommentarer
Postat av: Marie

Hälsa lilleman från hans faster,allt kommer säkert att gå bra <3<3<3

2011-05-23 @ 11:32:41
Postat av: Lotta

Jag hänger på godisförbudet, men får bli

Från imorgon då det slank ner en bit tårta på fikat idag på jobb:-)

2011-05-23 @ 18:14:46
Postat av: annmari

Farfar skall också till doktorn, dagen innan dej Elias,farmor skall hålla tummarna på den dagen du skall opereras,det går så bra skall du se.

2011-05-23 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0