måndag, tisdag, onsdag.....

Denna veckan har varit dåligt med bloggandet. Men här kommer en uppdatering för den som är intresserad:

måndag:
Jobbade på dagen. På kvällen var det dags för lektion 2 av 8 på buggkursen. Vi var så trötta och frusna 
 när vi skulle iväg så ingen av oss var sådär jättesugen på att dansa men men....kändes lite stappligt precis i början men efter ett par minuter kändes det bra igen.
 Det man lärt sig förra veckan satt faktiskt ganska bra. Nu var det ju bara det att det var ju två nya turer som skulle övas idag. Den första gick ganska bra men den andra var lite värre. Svår både för kille och tjej måste jag säga. Hur tusan ska man lära sig den då...men det är väl bara att öva.
 Snacka om att man blir yr!!!!! Efter två timmars dans är man totalt genomsvettig, så om inte annat så är det iallafall bra motion!!!! Min hjärna jobbar på högvarv och alla steg och snurrar susar fram och tillbaka mellan stora och lilla hjärnan....skitjobbigt. Kunde inte sova på natten utan bara dansade och dansade och snurrade och snurrade och räknade....herre Gud!!!! Helt slut på morgonen när jag vaknade....




tisdag:
hände inget speciellt efter jobb. Jag var och handlade med Johanna lite snacks och cider till vernissagen på söndag. Mats och jag tog en kvällspromenad. Glömde ju berätta att det varit underbart vårväder idag för de som varit lediga och kunnat njuta av solen. Runt tio grader ungefär.....det är underbart ju.....

onsdag:
Ännu en jobbedag. Lika vackert väder idag....men så fort vi kommit hem har solen gått i mln både igår och idag...typiskt!!! men strunt samma, det är härligt iallafall...
Vet inte riktigt vad kvällen har att bjuda, men jag återkommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0