en godhjärtad liten kille...

Nu undrar ni väl hur buggen gick igår? över förväntan, måste jag säga. Vi var nog inte sämst...eller tja, jag vet inte. Vi får väl ge det en chans. Kul hade vi allafall och svettigt var det. Lite extra motion!!!!



Hittills har jag varit redig denna veckan. Morgonpromenad både mån och tis. Bugg i gårkväll och en timme på gymmet ikväll....

Ska bli skönt att Elias kan börja skolan igen på torsdag och jag kan återgå till jobb. Hur det än är så är det skönast när allt är som vanligt. Jag har sagt det förr, men det tål att höras igen...Han skulle han nog kunna gå i morgon, men de ska simma ochh det kanske inte är det allra bästa med koppor och ruvor över hela kroppen....så torsdag får det bli!!!

Idag var Elias och jag och handlade och då köpte han varsin mugg till mormor och morfar som vi körde upp om och lämnade. Det var hans egen idé och när vi körde hem sade jag: Det var snällt gjort av dig Elias. De blev säkert jätteglada....då säger Elias: ja. jag är ingen dum person...jag är en godhjärtad kille!!!! ....haha, vad säger man....han e bara för söt!!!! var har han hört det uttrycket? men visst är han en godhjärtad liten kille...



hej svejs...



Kommentarer
Postat av: marie

Gillade även Mats att dansa?

Det kommer så många härliga kommentarer ur de små liven,minns även att Fredrik hade mycket klokheter på lager :)

2011-03-15 @ 21:01:58
Postat av: annsofi

haha vilken go´ kille.



Vad roligt ni börjat dansa bugg :)

let´s dance nästa då ;)

2011-03-18 @ 14:36:40
URL: http://annzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0