en glädjens dag...

Jag kände på mig att doktorn skulle ringa idag....och kan ni tänka er att det gjorde han också....jag var så nervös och skakade i hela kroppen. Trodde jag skulle svimma innan han sade att allt var bra och att knutan de sett bara var en ofarlig bindvävsknuta....herre Gud vilken känsla!!!!!

 Såklart så började jag lipa och tackade så himla mycket och berömde honom för hans ömsinta och proffsiga bemötande....rusade in till sekreterarna Ingrid och Monika  (som jag pratat mycket med om detta ) stort kramkalas blev det...vilken lycka!!!! man blir ödmjuk för livet.....plötsligt så händer det....idag är en glädjens dag....

natti natti alla....i natt ska jag sova gott...



tack snälla käre gode Gud...







 


Kommentarer
Postat av: Marie

Så himla skönt att allt var som det skulle.....kramis <3

2011-01-18 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0