mammografi...

Då var mammografin avklarad!!! det gick ju på ett kick!!! nu väntar vi bara på svaret som jag hoppas ska vara bra....bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa...

Haft en kaotisk dag på jobb!!! Calicin är på besök!!! Allting blir så himla rörigt då. Man får vara tacksam att både jul och nyår hann passera iallafall.De har haft det på andra avd men vi har klarat oss fram till nu...

Johanna jobbar extra på designtorget idag. Lång dag blir det!!! Inventering!!! Hon ska jobba i morgon också. Kul att de ringer henne om hjälp iallafall och så tjänar hon ju lite extra och det är ju aldrig fel.

Mats och jag har just städat ut julen...sååååå skönt!!! men lite tomt måste jag medge att det ser ut. Mysigt att pynta och göra det juligt, men ganska skönt att få undan det när jul och nyår har passerat. Nu blickar vi framåt mot en härlig vår istället. Måste nog ge mig ut och köpa lite nya blommor tror jag....men det får bli en annan dag lite senare i veckan.



natti natti kära vänner...

Kommentarer
Postat av: annmari

hoppas att du inte blir smittad, trevligt för Johanna med lite mer jobb,trevligt att dom ringer in henne.

2011-01-04 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0