livet är bra härligt...

Så tacksam man blir över vardagen....så skönt att bara allt får vara som vanligt. Att bara få vara tillsammans och ha hälsan...det är egentligen det enda som betyder något när allt kommer omkring...

Imorgon är jag ledig!!!!! ska bli så skönt med tredagarshelg!!!! jag ska köra hem och hälsa på Susanna som fortfarande är sjukskriven sedan hon föll och bröt sin fot...stackaren!!! saknar henne på jobb....köper med lite härliga tulpaner och nybakade frallor och hoppas att det kan pigga upp henne lite...



Nästan all snö har smällt bort och istället blir det masor av vatten som inte hinner att sjuka undan. Ån här i nordanå har svämmat över och bildat en stor sjö ute på åkern. Som väl är har temeraturen sjunkit ner mot nollan igen och kanske vattnet har en chans att hinna sjunka undan...I-lansproblem kanske när man ser på alla katastrofer runt om i världen...

åhhhhh....som jag njuter utav tanken att få vakna utav mig själv och slippa ställa klockan....saknar mina lediga dagar ibland, men å andra sidan är det ganska skönt att slippa jobba helg också....

nu ska jag fortsätta kolla på handbollsmatchen mellan Sverige och Polen...sååååå spännande!!!

natti natti allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0