kompletterande undersökning...

Idag kom det ...det där brevet från mammografiundersökningen. Kompletterande undersökning på onsdag morgon. Jag vet att de sade att det var vanligt att man fick komma tillbaks för att ta fler bilder och/eller ultraljud....men ändå.....det känns ändå läskigt. Jag kan inte hjälpa att jag alltid tror det värsta...varför är det så? till alla andra är jag så himla duktig på att uppmuntra och se saker positivt....men när det gäller mig själv är det värre. Tycker att det blir värre med åren det här...varför skulle inte nåt förfärligt kunna hända mig eller min familj...lika väl som alla andra...

jag tror jag mår mest dåligt av det själv....jag önskar att jag inte hade så mycket oro och känslor i mig ibland...jag kan ju ändå inte påverka resultatet. Måste försöka vända på det och tänka att det är bra att jag tagit tag i min hälsa och min kropp. Jag kan bara hoppas att det ser fint ut och att de är nöjda med vad de ser....hoppas att allt ser normalt ut....



tro hopp och kärlek är tre små ord
men ändå de tre största på vår jord...


Kommentarer
Postat av: Marie

Tror inte du behöver vara så orolig,som du själv sa så är det väldigt vanligt att de måste göra om efter första ggn eftersom de inte har ngt att jämföra med.Det är ju som när man måste göra om cellprovtagningen......Håller tummarna att allt går bra <3

2011-01-10 @ 21:06:08
Postat av: Grannen Lotta

Ville bara krama dig gumman. Jag fick oxå göra om min undersökning när jag gjorde mammografi för en herrans massa år sedan pga av smärtor. Men det visade ingenting alls. Mina tuttar var ok:-)

2011-01-11 @ 09:26:08
Postat av: annmari

Jag fick också göra om när jag hade opererat mina bröst dom såg en knuta men det var bara en cysta som dom stack hål på sen var det bra.

2011-01-11 @ 12:01:23
Postat av: Anonym

tack Marie <3

2011-01-11 @ 12:12:34
Postat av: susanne

tack Lotta!!! hoppas att mina tuttar är lika friska som dina. Tack Ann-Marie <3

2011-01-11 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0