fyradagarsledig.....

Familjen är samlad igen! Skönt!!! Minusgraderna har övertaget igen om skåne....brrrrrr....fick skrapa bilrutorna igår eftersom jag naturligtvis hade glömt att sätta i kupévärmaren...typiskt!!!

Idag är jag ledig och har ytterkligare tre fridagar framför mig...känns fantastiskt!!!

Slapp stiga upp tidigt i morse. Men jag låg och småpratade med Elias i morse innan de körde iväg till fritids...han e bara för gooooo!!!

Körde Johanna till bussen och sedan vidare till gymmet i Lomma. Trodde jag skulle vara ensam men där var en hel del folk faktiskt. Kändes som en bra start på dagen.

På kvällarna sitter vi och kollar på olika resmål och jämför priser, lägen och annat men oj, vad svårt det är. Känns så långt bort att boka resa i september. Men å andra sidan så känns det skönt att ha bokat iallafall...vi får se vad det blir. Barnen ,och vi också för all del ,är sugna på makrigialos igen...där vet man att man iallafall inte blir besviken. Alcudia är annan favorit , men där var ju Mats, jag och Elias i september.Känns som ett andra hem när man kommer dit. Där skulle jag kunna bo året om....

  makrigialos...

 Alcudia...


Nä, nu är det dags att få nåt gjort. Tänkte springa ett varv med dammsugaren och dammtorka lite...skönt att ha rent och fint inför helgen....

ha det så gott...


Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att drömma om sol o värme :)

2011-01-28 @ 21:03:01
Postat av: annmari

det känns bara så skönt när man har bestämmt sej.

2011-01-29 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0