ännu en strålande dag...

Mats och jag var och tränade i morse. Älskar verkligen att träna på morgonen!!!!  undrar just varför det är så skönt att träna???? Läste en kommentar i tidnigen idag där jag tror jag fann svaret. Just när du springer på löpbandet, eller när du kör  på crosstrainern eller lyfter dina vikter...då är man där till 100% och tänker inte på någonting annat än bara precis vad du gör just då.....hjärnan får vila från precis allting annat....och det är en skön och befriande känsla...

I morgon är det årets första jobbvecka och jag måste säga att det tar emot en del....skulle också vilja ha semester. Känns som alla andra är lediga och jag bara jobbar och jobbar....jag vet att så inte är fallet. Eftersom mina semesterdagr är slut så måste jag ju ha varit ledig ...eller....

Jag ska gå på mammografi i morgon.....och det är första gången för mig!!!! Känns faktiskt lite läskigt!!! Alla säger att de plattar till brösten och att det gör ganska ont...det struntar jag i!!! jag är lycklig bara allt ser bra ut....så håll tummarna för mig att det går bra






Kommentarer
Postat av: Marie

Mammografi är inte så farligt.tar bara ett par minuter o gör inte alls så ont.....lycka till<3

2011-01-03 @ 11:29:13
Postat av: annmari

lycka till med mammografin.

2011-01-03 @ 11:37:03
Postat av: susanne

nä. orolig för själva mammografin var jag inte...men man är ju alltid lite orolig över svaret som ska komma sedan...Tack tack!!!

2011-01-03 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0