ännu en ledig dag....

Elias var mycket lycklig igår då ha fick sova inne i Johannas rum. Vi målar nämligen trägolvet vitt och har ännu en strykning kvar. Det blir så ljust och fint!!! längtar efter att börja få inreda det....

 Jag är ju ledig idag också. Funderar på om jag ska köra till gymmet eller om jag ska köra och simma hmmm...
Tror jag bestämt mig för simning faktiskt. Kul med lite variation, men mest var det för att jag kom att tänka på den sköna bastun efteråt...längtar så efter värme....


Mamma och Far ringde igår kväll. Skapligt väder. De satt på balkongen i korta kläder och då var klockan ganska sent på kvällen....ljuvligt!!! hoppas de får en härlig vecka...

Nu har Elias varit penicillinfri i två dagar...hoppas hoppas verkligen att han slipper de där streptokockerna nu....Så synd om honom. Håller tummarna för att de är borta för alltid nu....så kanske vi slipper att operera bort dem.

bort bort bort............



Kommentarer
Postat av: Grannen Lotta

låter underbart med simning. Jag ska ta och fixa mitt kort nu också så jag kommer igång. Bastun efteråt är ju det bästa av allt:-)

Kramkram

2011-01-31 @ 09:42:53
Postat av: annmari

hoppas att Elias rum bli fint,och han blir nöjd.

2011-01-31 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0