Ullaredstripp...

Imorgon har jag ledig dag. Jag, mamma och Johanna ska  köra till Ullared. Inget sådär speciellt som jag är ute efter utan bara för nöjes skull....Hoppas det inte är så mycket folk. Får väl se om man ser några kändisar i vimmlet.



Har ägnat största delen av kvällen till att stryka världens största strykhög.....de flesta tycker att jag är fullständigt knäpp i bollen som står och stryker tvätt till fem personer. För mig är det precis lika ofattbart att INTE stryka kläderna innan det hängs in i garderoberna....tur att vi alla är olika...



Igår var förresten svärföräldrarna här hemma för att Janne skulle  hjälpa Mats att byta bänkskivan. Vi reklammerade den för typ väldigt många månader sedan och har fått levererat en ny, men det har liksom inte blivit av. Nu är det iallafall gjort och nu väntar vi bara på att IKEA ska komma och hämta den skadade skivan. Käkade goda pizzor innan de körde hem. Trevligt med lite besök sådär mitt i veckan....

nä, det börjar dra i ögonlocken, så man får kanske hoppa i säng. I morgon blir en låååång dag i Ullared....

natti natti alla...


Kommentarer
Postat av: nettan

längesdan man var där.... kanske en vår tripp... kram

2011-02-11 @ 08:35:32
Postat av: Marie

Inget läkarbesök idag då med Elias?Det ska visst vara den bästa tiden att åka till Ullared i början av året om man vill slippa köer o mkt folk.....ha en trevlig tur!!!!

2011-02-11 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0