ingenting speciellt...

Idag är det torsdag och helgen närmar sig med stormsteg...Igår morse när jag vaknade ville jag bara hoppa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet. Alldeles vitt på marken. Kung Bore hade tydligen varit vaken hela natten och allt var täck av snö...visserligen inte så där väldigt mycket så att man fick skotta...men iallafall...nu räcker det med snö!!!! Idag hade det som tur var redan smällt bort igen...

Längtar så innerligt efter sol och värme. Har nästan glömt bort hur skönt det känns när solstrålarna värmer så skönt...alla säger likadant. Alla suktar efter våren nu...men den kommer, den kommer...jag känner det på mig.

Idag har Elias varit hemma med Johanna och Fredrik. De har ju februarilov. Meningen var att Johanna skulle ta fm och Fredrik skulle ta vid när Johanna skulle åka till tandläkaren. Så blev det inte alls, utan Elias följde med Johanna till tandläkaren i Staffanstorp och sedan gick de till videoaffären och hyrde film. Lite gott till ikväll köpte de också...är det filmkväll så är det!!! När de kom hem så gräddade Johanna pannkakor....härligt!!! Blir så glad när de hittar på nåt så tillsammans på eget initiativ....för att inte tala om vad Elias blir. Är övertygad att han haft en riktig toppendag idag....


Igår var han förresten hemma hos mormor och morfar och imorgon har Mats semester så det är bara jag som ska iväg och jobba. Skönt att det är fredag!!!

Nu börjar halv åtta hos mig....ett utav mina favoritprogram...ses i morgon!!!

kram kram...

DAGENS TANKE:

vi tänker sällan på vad vi har...men alltid på vad vi saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0