helg underbara helg...

Två vansinniga dagar på jobb igen...puh!!!! känns gött att det är helg så man får samla lite nya krafter.

 Igår kväll var jag helt slut. Somnade jättetidigt i soffan och sedan skulle jag lägga mig en stund med Elias när han skulle sova och då somnade naturligtvis jag också. Vaknade redan vid sju i morse och kunde absolut inte somna om. Det var bara att stiga upp.

 Passade på att storstäda i köket och hämtade upp ren tvätt från källaren som skulle sorteras och strykas.....mycket man får gjort när man är ensam...Elias kom väl upp vid nio och Mats låg ända till halv tio...alltså blev det ingen träning idag...

Var en stund på nova med Johanna på em. Har köpt på mig två stycken sommarklänningar för man längtar så himla mycket...men de får nog hängas in i garderoben ett tag till innande kan användas.

 Nu har jag precis förberett middag för mina föräldrar kommer hit ikväll och käkar och kollar på melodifestivalen. Få se vem som är bäst idag...tycker fortfarande att en av de bästa låtarna varit Rasmus låt...synd att han inte gick vidare...

Nu har vi då gjort det!!!! resa till makrigialos bokad!!!! Känns väldigt långt dit, men skönt att ha det att se fram emot iallafall....ska bli sååååå underbart!!!!

ha en skön lördagkväll allesammans...




Kommentarer
Postat av: ann-mari

ja det är väl skönt att ha bokat semestern men när skall ni åka.

2011-02-26 @ 19:32:24
Postat av: susanne

1 september!!!!

2011-02-26 @ 23:55:36
Postat av: marie

Låter härligt.....

2011-02-27 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0