tandläkarrapport....

I går var jag ju hos tandläkaren. Ingen rolig historia....först trodde hon att det var en bit av en gammal lagning från skoltiden som lossnat , men när hon kollade rtg plåtarna så såg hon att det sett ut så i flera år
. Upptäckte istället en spricka i en tand. Tog för säkerhets skull en ny rtg och då såg hon att min visdomstand som ligger ner förmodligen gnagat hål i tanden bredvid och att det är det som gör ont
. Inte lätt att fixa tydligen så hon skulle rådfråga sina kolleger och så gjorde hon en provisorisk lagning. Ska dit igen den 10e januari....



Vaknade till värsta stormen igen i morse och det var inte jättelockande att stiga upp och bege sig till jobbet...men vad gör man...

Elias ska sova hemma hos Gustav inatt...Ska bli väldigt intressant att se hur det ska gå.... han har ju provat sova hos kompisar förut, men det har alltid slutat med att vi har fått köra och hämta hem honom...inte så kul längre när det är dags att släcka och sova...jag känner så väl igen mig själv från när jag var liten...hoppas för hans egen skull att det kommer att gå bra. Han fick med sin mobil så att han kan ringa när han vill....nu är klockan 22.30 och so far so good.....

En dag kvar att jobba det här året...har ännu inte bestämt något för nyår....kanske vi bara stannar hemma och käkar nåt gott. kollar tv och skålar in det nya året...eller vi får se.....

ha en fortsatt trevlig torsdag kväll ni som ska vara uppe en stund till...själv ska jag hoppa i säng nu....










Kommentarer
Postat av: Marie

Elände med de där tänderna.Hoppas det fixar sig....

2011-12-30 @ 11:21:23
Postat av: Ann-Mari

Skall du få likadant med visdomstanden som Emmelie inte så kul.

2011-12-30 @ 14:51:47
Postat av: susanne

har aldrig haft problem med mina tänder och tycker faktiskt att det är lite för jä....ligt eftersom de borde sett på rtgbilderna vad som skulle kunna ske...känns surt faktiskt....

2011-12-30 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0