storm storm och ännu mera storm...

Jäklar vad det stormar dag ut och dag in....ska det aldrig ta slut???? Igår natt åskade det tom!!!!! det hör väl ändå inte till vanligheterna i dec månad......... åska o regn okej, men storm gillar jag inte!!!!!

Gör mina övningar för yrseln....känner mig som smått galen när jag skakar som en galning med huvudet från sida till sida och slänger mig från sida til sida i sängen....bara det hjälper så .....skulle kanske lagt in en video så ni kunde se....haha



Idag är det lördag. Mats ska gå på julbord med jobbet i em och jag funderar på att ge mig ut i julklappsvimmlet och förhoppningsbvis hitta några klappar till....

Ikväll ska vi hem till Marie och Roger...ska bli himla trevligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0