sjukstuga och julstuga....

Inte bra med så milda temperaturer...alla elaka virus frodas....Dags för en sjuk Elias igen och Johanna likaså.... Vågade inte riskera något utan bokade en tid på jourcentralen i em till Elias. Inga streptokocker iallafall, men dock blåsor i halsen som tydligen är typiskt virus....ingen rolig natt hade varken lillplutten eller jag. Han vaknade flera ggr och klöktes slem stackaren....fick utskrivet slemlösande hostmedicin så hoppas vi att han får sova bättre inatt....

Granen är nu klädd och i år blev det bara silver och vitt....







För mig är det jobbhelg och sedan väntas ledig mån och tis....tre dagar kvar att jobba och sedan är det julafton!!!!!

Jag är egentligen ingen älskare av julmat ,men jag längtar faktiskt efter julmust, skinka, brunkål...kanske för att jag inte varit på ett endaste julbord i år....och i veckan fick vi besked att region skåne beslutat att dra in alla julklappar i år....det är till att uppskatta sina anställda....

nu ska vi kolla på sista avsnittet av så mycket bätre....kommer sakna det på lördagskvällarna....




Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas ni hinner krya på er innan jul...kramis!!!

2011-12-18 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0