önskar alla en underbar jul.....

Idag är det julafton....inte en endaste snöflinga och temperaturen visar 5 plusgrader...får försöka skapa så mycket julkänsla vi kan iallafall...vi ska fira julafton hemma i nordanå med min familj och släkt....17 st blir vi!!!!

Igår firade vi lillejul i Blentarp hos Ann-Mari och Janne. Marie var också där men James och Marcus stannade hemma i Eslöv. James har krångel med njursten stackaren...Emmelie firar ju jul i Hemsedalen med sina vänner...kändes lite tomt eftersom vi inte var alla, men det var trevligt iallafall...

Jag vill önska er alla en riktigt skön och fridefull jul.....

oj....håll nästan på att glömma....min lilla stumpis har förlovat sig med sin Jerry....20 dec närmare bestämt, på stranden i Lomma....och det lustiga är att jag var exakt lika gammal (eller ung ) när jag och Mats förlovade oss 1989...önskar er kärlek och all lycka i framtiden...var rädda om varandra....



kärleken är det enda som blir större ju mer man slösar med den.....

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2011-12-25 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0