lucia...

Tänk ...imorgon är det Lucia.....så fort dagarna går!!!! känns konstigt att inte få komma på nåt luciafirande....Elias och de har inget i skolan, det är bara tvåorna som går för resten av skolan. Det betyder att han börjar bli en stor kille med andra ord...även om han alltid kommer att vara vår lilla plutt då han är yngst....


Elias som världens sötaste tomtenisse förra lucia.....

I lördags var vi hos Marie och Roger och det var lika trevligt som vanligt....god mat, massor av prat, många skratt...känner mig alltid så fylld av energi när vi träffats....tänkte inte ens på yrseln en enda gång....

I söndags hade vi lite lussefika här hemma med Johanna, Jerry och hans föräldrar Camilla och Ronny. Det var första gången vi träffades och det var himla trevligt!!!! Det blir säkert fler ggr....

Idag har jag varit jättetrött!!!! Fattade inte vad det var frågan om när telefonen ringde i morse....tänkte att det här kan inte vara sant!!!! men, så var det, så det var bara att masa sig upp och köra till jobb...hade planerat att köra och fixa lite fler klappar, men jag var så trött och frusen efter att vi käkat middag så det blev ett varmt bad, på med myskläder och så somnade jag i soffan säkert ett par timmar....få se om man kan sova när det är dags att gå och lägga sig....

god natt och sov så gott.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Sötaste tomtenissen <3

2011-12-13 @ 12:00:31
Postat av: ann-mari

Hade du sovigt över dej,eller dom ville ha hjälp.

visst är det synd att det inte blir något lucia men Elias var ju en söt liten tomte.

2011-12-13 @ 14:34:34
Postat av: susanne

nej då, jag skulle jobba och jag sätter alltid telefonen på ringning...

2011-12-13 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0