doktorsrapport....

okej...då har jag varit hos doktorn. De började med ett hörselprov som var jättebra. Blodtryck som var alldeles för högt 150/100!!!! visserligen brukar jag alltid ha ett högre tryck när jag är hos doktorn, men inte sååååå högt....Därefter gjorde de en massa olika övningar för att kolla ögonens rörelser och då kunde de se att pupillen flackade vilket brukar tyda att det har med kristallerna i örat att göra. Trumhinnorna såg helt normala ut nu i båda öronen.Förmodligen är den utlösande faktorn stress som ju kan ge massor av fysiska åkommor som tex, kristallsjuka, högt blodtryck mm...fick iallafall några olika rörlser och övningar som jag ska göra två ggr per dag för att få kristallerna i rätt läge igen....

Mamma och far kom in och lämnade sin blodtrycksmätare som jag kunde låna och vad tror ni den visar....perfekt tryck på 115/68 ....doktorstryck kan man verkligen snacka om här alltså....

Nu i em har jag gjort två sorters julgodis. Det blev wienernougat och mjölkchokladfudge...bilder kommer på dessa små godingar snart....väntar på att de ska stelna... Mats har rullat och stekt 140 köttbullar som ska in i frysen för att njutas till julafton....duktig man jag har....

Nu har Johanna också åkt på samma bacill som Elias och Jerry...stackarna....verkar iallafall gå öer relativt snabbt ändå...Elias är piggare idag, men har fortfarande feber och hosta...

Då är det väl bara att försöka ta det lugnt, stressa mindre, ta hand om mig själv och göra mina övningar så får jag hoppas att yreln försvinner snart.....

 

ha en skön onsdagskväll....


Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det inte var ngt allvarligt...var rädd om dej o hälsa sjuklingarna <3

2011-12-07 @ 20:49:39
Postat av: Marie

Skönt att det inte var ngt allvarligt.....var rädd om dej o hälsa så gott till sjuklingarna

2011-12-07 @ 20:50:37
Postat av: ann-mari

Hoppas att alla sjuklingarna blir friska till jul men det är ju ett tag tills tomten kommer,det var ju skönt att det inte var något allvarligt,men det är ju illa nog.

2011-12-08 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0