abra kadabra...sim salabim...

Igår var det dags igen!!!!! vaknade av att hela sovrummet snurrade som en karusell.....suck...vad ska man säga....är så jäklans trött på den här yrseln....tillbaks på ruta ett nu då eller.....



Det mest akuta lade sig på ett par minuter, men jag tog det lugnt hela dagen för säkerhets skull. Kändes ändå skapligt på em så Mats o jag körde faktiskt några ärenden....

kan inte låta bli att bli rädd, helst när det är dags att sova. Vågar inte ligga på höger sida eftersom det varit den sidan som snurrat båda gångerna. Bara legat på rygg i princip...tur man har bra sängar annars hade man väl fått liggsår...hihi

Kändes hyfsat även i morse även om det var lite yrsligare än senasrte veckan. Vet inte om det riktigt är sant, men hela em och kvällen har det kännts jättebra!!!! vågar man säga att det känns helt snurrfritt???? hoppas hoppas att jag blivit av med det nu.....8 1/2 vecka som halvpackad ...inget roligt kan jag lova....hoppas hoppas hoppas.....

här kommer förresten en bild på årets pepparkaksbygge:



9 dagar kvar till julafton...vi ska vara 17 st här hemma som ska fira tillsammans....en del kvar att fixa med, men jag gillar att vara hemma...

köttbullarna är klara o ligger i frysen, prinskorvarna likaså....julskinkan inhandlad och väntar bara på att griljeras, lussebullar och julgodis färdigt...kanske jag gör lite knäck eller kola också om tiden räcker till....i morgon ska granen inhandlas och kläs...blir nog vitt och silver i år....

ha en fortsatt skön torsdagskväll....och håll nu tummarna att karusellen stannat för gott....





Kommentarer
Postat av: Annica A

Håller tummarna

2011-12-16 @ 00:03:28
Postat av: ann-mari

Håller tummarna att det är på tillbakagång,det var ett fint pepparkakshus.

2011-12-16 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0