skola, frissan, shopping...

Onsdag idag och igår började Elias skolan....tredje klass!!!! kan ni fatta???? min lille plutt...nya lärare och så har de slagit sig samman med klass fyra. Det tror jag kommer bli bra , för Elias har många kompisar i den klassen...

Idag har jag ledig dag. Blir först en morgonrunda när Elias åkt iväg med skolbussen och sedan blir det frissan i Malmö. Lite shopping inför resan ska jag också försöka hinna med...

Ev blir det malmöfestivlen ikväll för Elias vill kolla Eric Saade...jag är inte sådär superpeppad vd gäller festivalen, men en dag brukar vi försöka ta oss dit, bara för sakens skull och då passar det bra ikväll... Skulle kunna tänka mig Orup som var igår kväll, men det var så sent på kvällen....

Förresten, filmen som vi var och såg med Micke och Lotta var superduperbra!!!!! Kan verklgen rekommenderas!!! Spännande från först till sista minuten...verkligen bra skådespeleri också.... Försvunnen hette den, så kom ihåg den....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0