semestervecka tre...

Flera dagar sedan jag bloggade. Här kommer en liten sammanfattning av veckan...

Helgen som gick var ju gansk trist kan man säga. Jag hade jätteont i armen efter hundbettet.jättepollenallergi och jobbigt med luftrören (fick låna elias medicin) och som pricken över i fick jag min mens. Mats blev getingstucken. Elias vaknade med ögoninflammation.Roligare kan man ha det....och så blev det också...



I måndags åkte vi till ystad saltsjöbad. Roger, Tina och Rasmus var på stranden när vi kom dit i måndags. Killarna hade jättekul trots att det var en tjock dimma över oss och väldigt mycket getingar. Vi checkade in vid tre och då blev det soligt och fint igen....hade ett par sköna timmar vid poolen. Elias badade precis hela tiden...











Gick och käkade middag på fritidsbaren på kvällen...en fantastisk kväll och havet glittrade spegelblankt...







Satte oss en stund på terassen och lyssnade på musik och drack lite gott (inte jag då, eftersom jag går på antibiotika)







Klockan 22.30 gick vi till spaavd och det var bara vi som var där....sååååå mysigt!!! Elias njöt i den varma poolen...hit vill jag igen mamma och pappa, sade han.



Tisdagen inleddes med den goda frukostbuffén och sedan tog vi plats vid poolen. Soligt och fint hela dagen...





fruktstund inne i skuggan...






















checkade ut vid tre. Körde kustvägen hem och stannade i smyge och käkade mat. Blev lite fel på vår best och som påster på såren så bjöd de oss alla på chokladdoppade mjukglassar...sånt kallar jag god service!!!











häftiga bubblor...



I går onsdag sken solen igen. Vi bestämde oss för att stanna hemma. Falsterbo går ju inte att bada över huvudtaget pga all tång och nu är det tydligen värre än någonsin....trist!!!

Marie, Roger och Frans kom hit. Det blev en heldag med både fika, bad och grillning....jättetrevligt!!!









Idag är det torsdag och för min del börjar jobbångesten redan smyga sig närmre....sugen på en stranddag idag...i morgon lovar de sämre väder igen....

Bilder kommer ikväll....hinner inte nu för nu ska vi ut i det fina vädret....

tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0