zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........

I går var jag så makalöst trött och sömnig. Gick omkring och gäspade hela dagen på jobb. Somnade flera ggr på kvällen. Först en gång efter träningen i fåtöljen. Andra gången när jag skulle lägga mig en stund med Elias men då kom Mats och väckte mig. Käkade smarrigt fruktfat som Mats fixat i ordning och tror ni inte att jag däckade sedan igen. Sov mig igenom hela big brother....hur i hela helsike kan jag vara så trött??????????????



Lite piggare idag faktiskt och solen visar sig åter utanför fönstret...härligt!!! Det lovas fint väder till helgen. Det skulle vara fantastiskt skönt...hoppas....


Kommentarer
Postat av: annmari

hoppas att det går bra på ULLARED o att ni hittar det ni skall.

2011-04-15 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0