var tog den utlovade solen vägen...

Inte utan att man känner sig lite lurad. Solken för hela slanten hade det utlovats för hela helgen. I morse när jag gick min runda så lyste den så skönt, men lagom hemma igen så försvann den för att hålla sig borta resten av denna lördag. Helmulet hela dagen och tom lite regndroppar mellan varven. Hoppas på söndagen istället...

I går var ju mamma och jag i Ullared. Ganska mycket folk men det gick ganska smidigt iallafall. Jag var mest ute efter engångsartiklar till Johannas student och jag fick tag i allt faktiskt. Elias fick en skjorta, hoodtröja och strumpor. Fredde fick kalsingar och strumpor. Johanna fick två jättesöta tavlor till sitt rum. Mats fick inga kläder faktiskt, men ett pat paket ölkorv blev det iallafall. Jag hittade två jättesöta sommarklänningar med blommor utan axelband...en i rosa och en i turkost samt ett vitt linne.

Naturligtvis blev det en hel del annat bra att ha också...supernöjd med dagen iallafall...förutom att jag fick värsta migränanfallet när det var dags att köra hem. Som tur var hade mamma tabletter och så lite mat och cola så gick det över....tur var det för det är ju en bit att köra...

Idag har Mats vaxat min fina bil som förresten gick hur bra som helst igår på första ullaredstrippen. Skötte sig exemplariskt!!! Nu blänker den och vattendropparna pärlar sig så fint på motorhuven....

Själv har jag strukit en massa tvätt, rensat, plockat undan ....inte jätteroligt, men det måste ju göras och det känns ju så skönt när det är gjort...

Nu kan man sitta och njuta med gott samvete ikväll....

få se om jag orkar lägga in lite bilder på mina fina klänningar...kanske kanske...


ha en trevlig lördagskväll...





äsch!!!! jag tog bilderna från gekås hemsida istället....det är ju dock inte jag på bilden men ni ser iallafall hur de ser ut....dessutom hade ju jag hellre kombinerad  med ett par tajta vita jeans ....

hej hopp...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hoppas kunna övertala James till att ta en runda dit på vägen hem från Göteborg nästa helg....

2011-04-17 @ 12:45:28
Postat av: susanne

hoppas du lyckas...men jag gissar att det är smockat med folk, PÅSKLOV!!!! kolla så där är öppet förresten

2011-04-17 @ 14:21:09
Postat av: Marie

Jo,det är öppet till kl.17 på måndan....skulle behöva en ny jacka som man kan ha i skogen o så.Min gamla är för stor o jag har inte hittat ngn jag ville ha,förrutom en o den kostade 700:-

2011-04-17 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0