lördag i vårens tecken...

Igår hade vi vårfest med jobbet. Årets första bål med kivi och jordgubbar slank ner...mums!!! Förrädiskt gott!!! Som vanligt massor av lekar, goda smörgåstårtor...lite för mycket rödvin, goda kakor och snacks. Många skratt blev det under kvällen....vi har verkligen kul när vi har fest med jobbet....ett härligt gäng!!!

Soligt väder idag, men lite kallt och blåsigt. Hade hoppats på lä på tomten så man kunde ligga och njuta lite, men tyckte vinden var lite kall...

vissa njöt iallafall...



Fredrik och Malin...

medan Mats knackade loss lös puts...





det ser inget vidare ut nu, men det blir ju fint när det är klart sedan. Först lite ny puts..lite färg...och så ska det va klart...

bina gottade sig i vårblommorna...







och jag hittade till sist lite lä på trappan...



Har inte fått nåt vettigt gjort idag. Den där veckan i månaden som inte är så jättekul...ont i magen och ont i ryggen...bläääääääääää...

men det kommer en dag i morgon också som jag hoppas är lite bättre...

här kommer förresten en bild på Fredrik i sin nya rödrutiga skjorta...vårigt så säg...



Johanna har haft en intensiv vecka på körskolan. Flera körlektioner, riskettan avklarad och så lite teori på det. Mastigt, men man får se det positivt att snart lagom till sommaren får hon sitt körkort...




Kommentarer
Postat av: Marie

Det kan vara skönt att bara vara ibland!!!Vilken snygg gudson jag har :)

2011-04-09 @ 20:54:25
Postat av: annmari

jag håller med Marie.

2011-04-10 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0