smile...

Ledig måndag!!! startade dagen med bangarundan...9 grader ute!!!! riktigt skön morgon. Hade bestämt mig för en liten shoppingtur innan tandläkaren i em men solen sken så lockande där utanför fönstret så jag lade mig i solstolen i stället....såååå skönt!!!! var så varm så att jag fick gå in och klä av mig lite kläder. En timme i underbar sol sedan var det bara att gå in och göra sig redo för tandläkaren i staffanstorp.



Tandläkaren var mycket nöjd och tyckte att jag skött mina tänder utmärkt...inga hål heller...skönt!!!

Tog en sväng förbi burlöv center innan det var dags att hämta Elias på skolan.

Ikväll är det buggdags igen. Gång 4 av 8. Hoppas att det går bättre den här gången...kanske man skulle dopat sig med ett par glas rött innan...haha

ha det gott!!!


Kommentarer
Postat av: annsofi

SV: tack tack för kommentaren =)

ja de gör de verkligen vi ska typ fira vår dag där istället då :P

2011-04-05 @ 15:19:48
URL: http://annzan.blogg.se/
Postat av: susanne

det låter härligt....speciellt idag i detta regniga och ruggiga vädret....

2011-04-05 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0