kungligt bröllop...och valborgsmässoafton...

Det vackra vädret har hålilt i sig men det har varit betydligt kallare i vinden och det har blåst en hel del...

Igår fre fick jag vara hemma med Elias från skolan. Han fick feber redan i tors kväll och är jätteförkyld. Blev en hel del läsning om världens mysterier. Allt från snömannen, dödens triangel och Ufon...inte riktigt min typ av läsning, men vad gör man inte för en sjuk liten kille....

Passade på att ta mig an min stora hög av stryktvätt medan jag tittade på det kungliga bröllopet mellan prins William och Kate. Jättefina var dem men inget slår vårt svenska kungliga bröllop förra sommaren då Prinsessan Viktoria och Daniel gifte sig. Det strålade omkring dem....så lyckliga!!!!



Idag blev det en extra lång morgonrunda. Jag vaknade tidigt förmodligen eftersom jag somnade i soffan igår kväll...
Nu är det hårdträning som gäller fram till sommaren om bikinin ska på...

Just det. Idag är det ju valborgsmässoafton. Vi har inga planer och det är ju tur eftersom Elias ändå är dålig....får väl äta lite gott och elda lite i eldtunnan ute i trädgården....

Nu är deklarationerna ifyllda och klara...skönt!!! Blir en liten slant över och det är aldrig fel...

puss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0