huvudbry...

Hur ska man nu sammanfatta helgen....få se nu. I fredags kväll var vi hembjudna till Pia och Stefan på lite mat och vin. Goda kycklingwraps med rödvin därtill. Till dessert blev det vaniljglass med krossad cholklad och en supergod ny sorts mjölkchokladsås som stelnade när man hällt det över glassen. Den måste vi absolut köpa hem!!!


Efter maten blev det lite bugg i vardagsrummet och det gick faktiskt riktigt bra...kanske var det rödvinets förtjänst eller så har vår övning helt enkelt gett lite resultat...Fredag kvällar är man ju lite sömnig så vi drog oss hemåt lite efter elva. Skönt att ha nära hem...

I går morse vaknade vi inte förrän vid alv nio och jag hade lite ont i skallen...förmodligen efter det goda vinet . Gick som tur var över efter en tablett.

Var lite sega hela fm. Körde och handlade lite mat bara och Mats försökte få tyst på bromsarna på min bil...låter helt förfärligt!!!

Jätteskönt ute...runt 15 grader och soldis. Satt en stund i solen och njöt på em. Mats och Johanna var ute och övningskörde en runda. På måndag är det dags för första lektionen på körskolan.

På kvällen kom mamma och far hit och käkade. Det blev grillat med nypotatis. Har ni inte testat Felix frusna färskpotatis så gör det!!!! de är jättegoda!!!



Idag söndag så satte vi klockan och körde till Lomma och tränade.

Kört runt på tre olika bilfirmor idag och kollat ny bil till mig..eller ny begagnad dvs. Var ute och testkörde en svart Peuget 307....ganska fin, men jag vet inte....hatar bilfirmor och bilförsäljare...känner mig både stressad och pressad!!!!!!!!!!!!!!  Såhär såg den ut typ....



Känner mig lite ur form ikväll...trött och hängig faktiskt. Skönt att man ska vara ledig i morgon också...

Glömde berätta om mina fina fynd idag på Emmaus. Brukar aldrig handla second hand men vi körde inom när vi var och kollade bil. Hittade supersnygga svarta högklackade skor med ankelrem av märket Pavone...helt oanvända för 150 kr!!!!  Prislappen satt kvar och de hade kostat 900 kr...köpte även ett långt guldfärgat halsband med vita pärlor för 40 kr och till sist en tunika/klänning i guldbeige och svart för 80 kr...ska se om jag orkar lägga in några bilder lite senare...

Nu ska vi snart käka middag. Blir pasta sallad med kotlett och knaperstekt bacon. Varma frallor och en god rachosås till det....mums

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll....

kramis <3




Kommentarer
Postat av: marie

Låter som en bra helg!!!Hoppas det bara är tillfälligt o inte att du håller på att bli dålig.Visst är Felix nypotatis goda.....smakar precis som "riktiga".Brukar köpa såna ibland när man blir sugen på sommarsmaker.......

2011-04-03 @ 18:51:41
Postat av: annmari

Dessa potatisar har jag fått tips om så då måste man ju smaka på dom.du hittar nog en ny bil så småningom.glömde igår att fråga hur det går med buggen,men träning ger färdighet.

2011-04-04 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0