bye bye bilen min...

Idag har vi lämnat min fina bil som jag kört i princip dagligen sedan 7 år tillbaka. Känns faktiskt lite sorgligt, men den hade lite för mycket skavanker att göra vid nu...rosten började komma och bromsarna var slut och dessutom har airconditionen lagt av....men det har varit en riktig toppenbil som aldrig har svikit...bye bye fina bil...

Mats har varit och hämtat hem den "nya bilen". Nästan glömt hur den ser ut...hoppas vi får lika tur med den som den gamla vectran....Blir premiärtur i morgon bitti till jobb.

Idag har det varit regn och rusk för hela slanten. Inget trevligt väder alls...men man får vara glad för det som varit...

Om nu någon är intresserad av att höra hur det gick på buggen igår kan jag säga att det går....ibland riktigt bra och ibland inte alls...men kul har vi i alla fall....10 turer har vi lärt oss nu. Tre ggr kvar...

På fredag ska mamma och jag köra till Ullared. Tänkte passa på och handla lite engångsmaterial till Johannas student. Ska bli roligt....synd att inte Johanna kan följa med, men hon har massor i skolan.



Kommentarer
Postat av: marie

kul med en ny bil o bra med AC som funkar till sommaren,för sol o värme vill vi ju ha......

Regn ett par dagar o så sol på det så exploderar snart naturen i grönt!!!!

2011-04-12 @ 21:29:09
Postat av: Grannen Lotta

Då kanske vi ses för jag och min mamma ska oxå dit:-) vi kanske träffas över en cola el nåt haha! Kram o sov gott

2011-04-12 @ 22:30:11
Postat av: farfar

Grattis till den nya bilen hoppas att ni har tur med den.

2011-04-12 @ 22:36:38
Postat av: annmari

alltid roligt med ny bil,kör försiktigt när ni kör till Ullared,hoppas att det inte är för mycket folk utan långa köer.

2011-04-13 @ 09:42:51
Postat av: susanne

är det sant Lotta? haha...lite kul faktiskt...ja, vi kanske ses....kram kram

2011-04-13 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0