jobbhelgen är förbi och jag e sjuk...

Puh!!! Jobbat sjuk hela helgen....Började redan så smått i fredags. Natten mellan fre och lö vaknade jag av att det värkte i min hals!!!!! Kunde knappt svälja....gjorde så förbaskat ont!!!! Tog mig till jobb iallafall och det kändes lite bättre. Hela söndagen jobbade jag med feber 38 grader, men det gick!!! Har varit en bra jobbehelg iallafall...tur man har så fantastiska arbetskamrater....

Imorse var det inte lika lätt att stiga upp för att få iväg Elias till skolan. Hade helst legat kvar....nu är han iväg med skolbussen och jag sitter här och bloggar....

näsan rinner, hostar och känner mig som en zombie....tror banne mig att jag ska krypa ner i min goa säng igen...

natti natti...


Kommentarer
Postat av: annmari

det är tydligen inte bra att åka på semester,för jag är inte så kry heller, krya på dig.

2010-09-28 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0