stackars Susanna...

Snö, slask, is och halka!!!!! stackars Susanna, min kordinatorkollega har idag halkat och brutit sin fot på tre ställen!!!! stackars Susanna!!!! Hon har opererats nu i eftermiddag och jag hoppas att hon snart är på benen igen...

Idag har jag varit hos mamma. Elsa, Pia och Gull-Britt var också där. Mamma visste inte att Gullan skulle komma för hon bor i Småland. Hon blev sååååå glad och överraskad!!!! Det är ju ett tag sedan de träffades....Det blev såklart mycket prat och gamla minnen...ett riktigt kacklande och jag var slut i skallen när jag körde hem fem timmar senare...haha

Imorgon är det dags att jobba och jag har fått ont i halsen....jaja, bara en dag så det ska nog gå bra....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas halsen är bättre idag <3

2010-11-26 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0