obehöriga äga ej tillträde!!!!

För första gången har det nu hänt!!! blev igår tvungen att säkra min blogg för obehöriga. Vilka fruktansvärda människor det finns där ute i Sverige....

För första gången sedan jag började blogga blev jag så illa berörd att jag knappt kunnat sova i natt. Kände mig hotad faktiskt!!!! Usch och fy!!!! Så fegt att inte ens skriva vem man är!!!! Att hota en människa till livet är ett brott....ett mycket allvarligt sådant!!!!

Tyvärr får det bli så här istället. Vill man fortsätta ta del av min vardag så får man helt enkelt be att få lösenordet av mig. Dessutom kommer det bli så att om man kommenterar så måste jag godkänna kommentaren innan den läggs in på bloggen...

God morgon...säger jag till vintern!!!! Snön är här!!!! Fick köra både Johanna och Fredrik till bussen i morse. Fredriks kedja hade fruset fast och det var jättehalt!!!!

Elias är hemma från skolan för han har hemsk hosta och är jätteförkyld. Just nu är han dock hur pigg som helst och vi sitter och myser i soffan och kollar på jönssonligan. Jag har ju ledig dag både idag och i morgon....sååååå skönt!!

Igår mötte jag Johanna i stan för vi hade tänkt gå på bio. Den filmen vi skulle se gick visst inte förrän vid nio så det blev ingen bio. Istället så gick vi i några affärer och kollade och så käkade vi på jensens. Smarrig cesarsallad med kycklingfilé....mums!!!! En mycket mysig eftermiddag....vi får ta bion en annan kväll....







Fåglarna hade värsta gottebordet för Elias hade kastat ut gamla äpplen till dem. Han tyckte det var synd att de inte kunde hitta mat för all snön.....


Kommentarer
Postat av: marie

Låter ju inte roligt det där,du får berätta mer sen.Koltrasten blev nog glad för äpplena,jag ska hänga ut lite talgbollar imorron.

2010-11-24 @ 21:43:22
Postat av: Grannen Lotta

Fina bilder på pippifåglarna. Får ta tag i mitt fotograferande jag med.

Vi måste ta oss i kragen och ta en promenad en dag fast det är vargavinter;-) och snacka skit

Kram kram gumman!!!

2010-11-25 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0