nya tag...

I måndags och tisdags var vi och tränade. Inte bara jag och Johanna utan även Mats. Han fick nästan hela kortet gratis från posten...eller gratis och gratis men han betalade ca 800 istället för 2900kr....Ska bli kul att träna ihop faktiskt.  Lite träningsvärk i magen idag. Men det är en härlig värk tycker jag, då vet man att man jobbat med kroppen.

I tisdags var jag ledig och Mats slutade lite tidigare. Hämtade Elias på skolan och körde till vanningen i Vellinge. Han har inte varit där sedan han var bebis och han ville ju visa att han lärt sig simma riktigt och demonstrera alla märlken han tagit. När vi väl kom dit så var naturligtvis vågmaskinen ur funktion men inte hade de reducerat priset för det inte....150 kr!!!! Inte nog med det. Man var tvungen att ha hänglås till omklädningsskåpen så det vara bara att köpa varsett sånt också....inte för att jag räknar mig som snål, men 200 kr för att åka till badhuset med ett barn!!!!

I helgen händer det en del roligheter. I morgon fredag ska vi gå och se filmen om Cornelis Wresvik med Roger, Tina och mina föräldrar och efter det blir det middag på rådhuskällaren....mmmmm....

På lördag ska vi ha kalas och fira min och Mats födelsedagar. Tänk att för ett år sedan hade jag inte ens opererat mitt hjärta och inte Fredrik sin bröstkorg.....Tack och lov att allt har gått bra...




Kommentarer
Postat av: Marie

Kanon att få träna så billigt,är det för ett helt år?Själv betalar jag 449:- i månaden.Vi ses på lördag!!!!

2010-11-11 @ 21:47:28
Postat av: susanne

ja, det är för ett helt år...dygnet runt...samma som mig och joghanna

2010-11-12 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0