november är här...

Novembers första dag är här och klockan är tillbakavriden en timme. Vintertid! Känns i kroppen. I morse vaknade jag en timme innan klockan ringde och nu ikväll känns ögonlocken väldigt tunga....det är den inbyggda klockan som känner av tiden.

Mats snarkar i soffan bredvid mig. Elias sover i sin säng. Johanna sover över hos Clarin och Fredde och Malin kollar film där uppe.

Igår firade vi båda mina föräldrar på höja. Vi ska gå med dem på bio och restaurangbesök på det. Kan bli trevligt.

nä, nu drar det i ögonlocken och faktum är att jag slumrade till mitt i texten ett par sekunder. Råkade hålla fingret på en tangent så det såg ut ungefär såhär kkkkkkkkkkkkkkkkkkk hihi

god natt alla fina...

Kommentarer
Postat av: marie

oj,oj du måste varit riktigt trött!!!

2010-11-02 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0