livet...

Kan inte låta bli att tänka på Petra och hennes familj. Tänk vad vi människor gnäller över bagateller...alltid hittar man något att klaga på...är det inte vädret så är det tv-program eller mten du betällde på restaurangen....jag har väldigt svårt för all denna negativitet. Det är så himla lätt att fastna i och jag försöker verkligen att se saker på ett positivt sätt...allting kunde varit värre....

Men ibland är det svårt att förstå meningen med saker och ting...

Lycka är att få njuta av vardagen med sina nära och kära....

sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dej.Det gäller att hitta de små sakerna i livet o göra dem så positiva som möjligt.Det där med att klaga på vädret o TVprogrammen,är väl lite typiskt för oss svenskar.Vi behöver ju ngt att prata om,och då ligger det ju nära till hands......

2010-11-18 @ 13:31:42
Postat av: susanne

ja, det är sant, men jag försöker verkligen se det positiva i saker och ting.....som när det regnar hela sista dagen på semestern som i Alcudia...det kunde faktiskt regnat hela veckan..haha

2010-11-19 @ 18:20:37
Postat av: marie

Jo det e klart,det försöker jag också.Vissa saker kan man ju faktiskt inte göra ngt år......

2010-11-21 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0