halloween...

Igår hade Elias haloweenkalas för sina klasskamrater och kusin Rasmus. 9 st åttaåringar i sitt esse!!!! Jisses!!! Vilken energi och vilken ljudnivå!!!!! Började med hamburgare och lite tillbehör. Efter det var det dags för kvällens höjdpunkt....SPÖÖÖÖÖKRUUUUUNDAAAAANNNN!!!!! Johanna och Christopher hade gjort ett jättebra jobb och fixat en fantastisk runda med olika aktiviteter och såklart massor av spökerier. Jag hörde ända in i huset hur de skrek där ute i mörkret. Rundan avslutades med marsshmallows över öppen eld. Väl inne igen blev det glass, tomtebloss och hela havet stormar. Gissa om det blev tyst när alla gick hem efter två fartfyllda timmar. Jag är säker på att Elias är nöjd och glad med sin kväll...Bilder kommer























I dag har jag jobbat. Haft en skön kväll hemma med god mat och mys i soffan.

Glömde berätta att mamma, jag och Johanna var i Ullared i onsdags. Vi befarade värsta köerna efter vad folk berättat om den gångna helgen. Visst var där packat med folk, men inga köer varken in eller i kassorna. Fick handlat en del, men inte lika mycket som jag hoppats på....nu blir det inga fler turer för i år....

Nu har jag en liten envis Elias här som tjatar om att få ha datorn. Det är nog lika bra att ge med sig...

ha en fortsatt trevlig helg allihop...

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Jag kan se o höra alla ungarna på spökfesten......:)

2010-11-07 @ 11:56:26
Postat av: annmari

Ja dom ser riktigt spöklika ut alla, hoppas

att dom hade trevligt

2010-11-11 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0