vårruset...

Igår var det vårruset!!!!! 5 km !!! Oj, vad jag är stolt över mig själv!!!! Sprang fortast av hela vårt gäng ...sprang precis hela tiden och stannade inte ens för vätskekontroll....träningen på löpbandet har gett resultat och kanske även att jag numera har ett tätt hjärta....härligt!!!! Fredde tog ett par bilder på mig innan jag gav mig iväg....verkligen ingen mästerfotograf men här kommer iallafall en bild....eller två...





Elias var med Axel och provade på att träna fotboll. Synd att man inte kunde vara med och kolla...Mats tyckte att det gick ganska bra för att vara första gången och han passade ett par gånger så att de lyckades göra mål....få se om han tyckte det var så kul så att han vill fortsätta...




Det fina vädret och de behagliga temperaturerna har gett sig iväg någon annan stans....svinkallt och blåsigt!!! Så även igår när jag sprang vårruset....brrrr

Jag är ledig idag också. Inte så mycket står på dagens att göra lista...förutom att jag lovat baka en kaka till Elias skola (redovisning för föräldrarna ikväll ) och så har jag även lovat att köpa en kulpåse till Elias kulor....

Elias är nattad...inte så lätt efter alla kakor och läsk på skolan...som alla frossade!!!! hahaha....de var hur duktiga som helst...både redovisning och sånger...de har blivit så stora!!!! nyss började de ettan...och snart är det sommarlov!!!

Johanna och jag hann med ett träningspass också ikväll...tur är väl del ,för den där tigerkakssmeten var alldeles för god...mmmm

Imorgon är det dags att jobba igen....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Marie

Glömde helt bort att det var vårruset nu.....hade ju funderat på att åtminstone gå runt det i rask takt.Mina knän gillar inte att springa,fast ärligt talat är jag nog inte i bästa form just nu,hmm......

2010-05-04 @ 19:49:49
Postat av: susanne

alltid början av maj...det får bli nästa år....anmälan görs ju ett tag innan...kram

2010-05-04 @ 20:13:23
Postat av: annmari



det var ju skönt att det gick bra,jag hade stannat o pustat efter 10 meter,pust,pust.

2010-05-05 @ 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0