mors dag...

Idag är det mors dag....jag hade önskat sol och värme men det fick jag inte. Däremot fick jag två supersnygga armband av Johanna och Fredrik från Bijou Brigitte....ett svart och ett stelt guldfärgat. Ska lägga in en bild på dem sedan. Elias hade ritat en jättefin teckning...

Status på Mats finger är betydligt bättre idag, men såhär såg den ut igår:





Idag startade Mats och jag dagen med en morgonpromenad...rapsfälten är verkligen knall gula nu!!!! Ser så härligt ut. Tog faktiskt en bild med mobilen men får inte till överföringen till datorn tyvärr...

Här kommer förresten de utlovade bilderna från Elias i sin nya Messi fotbollsdräkt...






Imorse när Elias och jag kollade på barnprogram så hade de tävling i att äta sockermunkar utan att slicka sig om munnen. Det där vill jag prova!!!! sade Elias.....sagt och gjort. När Mats och jag var och handlade kunde vi ju inte annat än att köpa hem ett par munkar....Storasyster erbjöd sig att tävla med lillebror. Såhär såg de ut:



gissa vem som vann????? Svar: Johanna.....

Nu ska vi köra till Falsterbo och gratta min fina mamma på mors dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0