Fredrik 16 år!!!

Jo...det är sant...Fredrik fyllde 16 år igår!!!! Åter igen blir man påminnd om hur fort tiden går.....känns ju som om det var igår Johanna stolt satt med dig i sin famn på patienthotellet...alldeles nyfödd och rosig...minns det så tydligt....plötsligt var vi en familj på fyra...och nu är vi tom fem....att bli föräldrar är den största och vackraste gåvan man kan få uppleva....

Johanna och jag var och tränade igår igen och det känns så himla bra...

Idag är det lördag och jag vaknade vid halv sextiden under täcket i min säng iklädd både strumpor och morgonrock och insåg att jag måste ha somnat efter att jag nattat Elias i vår säng....tror minsann att jag måste varit ganska trött...haha...somnade om igen efter att ha klätt av mig alla kläder och vaknade vid halv nio...

lika trist och kallt väder idag...det är höstkläder som gäller igen...suck...Har  nog aldrig haft så här kallt på Fredriks födelsedag någonsin...

Blir liteförberedelser inför Fredriks kalas imorgon...städa, plocka undan, handla...ingen aning vad vi ska bjuda på ens...hade ju tänkt sitta ute och grilla....vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0