caliciland...

Idag har jag jobbat!!!! Calicin härjar på sjukhuset igen....suck!!! Vill absolut inte bli smittad!!!! Vägrar!!! På söndag är det kalas för Fredrik och nästa söndag är det dags för Karin och mig att utforska Barcelona....Iprincip hela avd är smittad och en del av pesonalen har också insjuknat....jag försöker hålla mig på expeditionen...som tur är så är jag inte bland patienterna....



Just nu är Mats och Elias på fotbollen igen. Jag hittade fotbollsskor och fotbollsstrumpor till honom igår...hur som helst så är det ganska viktigt att faktiskt få känna sig lika mycket spelare som alla andra....de var dessutom nersatta till halva priset, så jag kunde inte låta bli...ska bli spännande att höra hur det gått sedan...

De stora barnen är borta båda två...Fredrik hos Malin och Johanna hos Christopher...Elias somnade som en stock efter träning och ett varmt bad...

imorgon väntar en ny dag full av möjligheter...

natti natti alla...

och förresten....grattis kära storebror på din födelsedag!!!!     


Kommentarer
Postat av: marie

Vi vill inte ha kräksjukan igen!!!!!!

2010-05-05 @ 20:01:22
Postat av: susanne

nej...vem vill det...

2010-05-05 @ 20:57:46
Postat av: annmari



vi vill inte heller ha kräksjukan.

2010-05-06 @ 09:54:02
Postat av: marie

Ingen.....men med tanke på att vi ska ses allihop på söndag.......

2010-05-06 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0