årlig brännbollsturnering...

En hektisk vecka!!! Jobb, jobb och jobb...helt slut på kvällarna. Itisdags kväll var vi ett gäng från jobbet som var ute och käkade på Paddys och firade en kollega...jättemysigt och väldigt god mat. Kan tänka mig ett besök där igen på deras uteservering när temperaturen är lite behagligare...

Igår kväll var jag och tränade i Lomma....säkert en tio dagar sedan sist...och det kändes minsann. Allt var så mycket trögare och jobbigare. Så fort man lägger av sig. Mats fick hjälp av Christopher att gräva ner slangen en bit....väldigt många meter återstår!!!!

Idag torsdag har jag också arbetat och ikväll var det dags för Tottarps årliga brännbollsturnering med tipsrunda och grillning. Elias tog hem andra priset på tipsrundan...gissa om han var stolt!!!! Kallt som tusan!!! Alla föräldrar stod och huttrade medans alla barnen sprang rund halvt avklädda...varför är det alltid så????

Var tvungen att värma mig med ett skönt bubbelbad och nu sitter jag uppkrupen i fåtöljen och tycker faktiskt redan att ögonlocken börjar att bli lite tunga...tur att det bara är en dag kvar att jobba denna veckan...

         

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0