nu är det dags...

I fem långa år har han väntat...och nu är det dags...Fredrik ska skrivas in på måndag och opereras på tisdag...känns såklart lite nervöst, men samtidigt känns det bra att det äntligen blir av...hoppas att det blir bra och att han inte kommer att ha alltför ont...vill ju inte se sin "lilla" pojke ha ont...gulp...det kommer säkert att bli hur bra som helst....



Igår hade Johanna Elin här på middag och firade hennes födelsedag. Mats och jag käkade räkor, ost, kex och vin..mums!!!

Idag är det lördag och hela familjen är ledig!!! Startade dagen med en promenad i duggregn. Lite blöt blev man men det var härliga 7 plussgrader och hur skönt som helst...

Elias blir just nu lämnad hos kusin Rasmus för en efterlängtad lekdag. Mats , jag Fredrik och Malin ska köra och shoppa lite...kanske blir det besök på Italia också....

det blev en del shoppat idag...Efter nova körde Mats och jag till ikea och köpte nya sänglampor och en ny hylla ovanför sängen. Hämtade hem en överlycklig Elias som haft en toppendag hos sin kusin...

På kvällen blev det nygräddade våfflor med sylt och grädde...pratade massa roliga minnen från när barnen var små...mycket roliga skratt kan jag lova...


natti natti...

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj,det kom plötsligt på med operationen!!!Håller tummarna att allt ska gå bra....hälsa o krama Fredrik från mej!!!

2010-03-21 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0