johanna 18 år...

jäklar!!! Vi har numera en vuxen dotter...18 år!!! Hon var ju nyss en liten flicka och jag minns som igår den dagen hon föddes...vilken känsla!!! Att bli mamma för första gången är stort...fantastiskt och underbart.....du var söt som en liten docka...(och det är du ju fortfarande) ditt vilda fjuniga hår som växte rakt upp och svajade vid minsta rörelse...dina stora blå nyfikna ögon...du charmade alla som kom i din närhet...oj, vad tiden har gått fort...





Kvart över sex blev det sång och presenter innan det var dags att göra sig i ordning för skolan...själv har jag två välförtjänta lediga dagar framför mig. Skulle egentligen varit ledig igår men var inne och jobbade extra.

Inga speciella planer för dagen men solen skiner så det blir nog en morgonpromenad till att börja med...

Den morgonpromenaden blev det ingenting med...lagom när jag skulle bege mig så försvann solen och jag bestämde mig för att strunta i det och gå på eftermiddagen eller kvällen istället. Körde en runda till center syd mest för att bara kolla lite på allt vårnytt...

På kvällen blev det Johanna som fick beställa mat. Mats lagade fläskfilé, potatiskroketter, tsatsiki, vitlöksbröd och dessutom blev det efterrätt...cheesecake med rårörda jordgubbar...mmmmmm....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: nettan

grattis grattis från oss till johanna .... kommer i håg när vi givk i väntans tider ... känns i bland som i går ... hu vad tiden går.... kram

2010-03-02 @ 11:30:17
URL: http://httpolssonsivinninge.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja tiden går rent för fort....i alla fall när vi ser hur våra barn blir stora,innan vi hunnit blinka.Jag minns också det där håret som aldrig ville ligga ner,hur mkt jag än försökte kamma det<3

2010-03-02 @ 13:37:03
Postat av: annmari



visst var det en glädjens dag när vi för förta gången blev farmor o farfar till denna underbara tjej,o nu skall hon ta körkort,vilken lycka.KRAM

2010-03-02 @ 16:10:13
Postat av: Johanna

Tack för det fina inlägget, mamma <3



Och tack till er andra som har grattat och skrivit så fina kommentarer.



PUSS

2010-03-02 @ 18:05:23
URL: http://enledigstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0