en veckas ledighet...

Joooo, det är sant!!!! Har tagit mig friheten att ta semester tre dagar för nu isamband med schemabytet ( ska ju jobba var tredje helg nu igen ) åkte jag på att jobba två helger på raken....Inte så kul...även om vi för det mesta har det trevligt på jobb. Ska bara ta hand om mig...försöka promenera mycket och simma ett par gånger kanske...



Bra början på min första lediga dag idag...ska först till frissan och sedan till jobb på PNV möte....haha...skönt att vara ledig!!! Se om jag hinner med en tur till mobilia. Jag har ju ett presentkort där som måste handlas upp och jag är så sällan där...men kanske jag kan klämma in det idag...

Nu är det dags för frukost!!! mina favoritflingor redberries väntar...Morgonpromenaden får bytas ut till en kvällspromenad idag istället tror jag...

Tji fick jag...redberriesen var slut så det blev vanliga K-special isstället...haha

Imorgon ska mamma och jag åka till Ullared...bara sådär...helt oförberett...ska bli kul!!!

Johanna är den som står för saga och nattning av Elias ikväll. Hon erbjöd sig själv...tycker säkert Elias är jättemysigt....inte varje dag man får ha storasyster helt för sig själv...Och här sitter jag uppkrupen i soffan och bloggar om vår vardag...


natti natti... 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att bara vara ledig,utan en massa planerat!!!

2010-03-18 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0