dagen efter...

Faktiskt sovit jättegott i natt....efter all spänning igår!!!! Vaknade klockan sex när Mats klocka ringde och sedan var tankarna på Fredrik där direkt såklart...undra om han sovit...undra om han haft ont...undra om han kräkts mer....

Vid åtta ringde jag Fredrik för då kunde jag inte hålla mig längre...Han hade sovit ganska bra under natten och kände fortfarande ingen smärta....skall då tilläggas att han har sin morfinpump pluss panodil...men som han själv sade så trodde han att han skulle ha mer ont. När jag kom till honom vid elva så hade han precis varit uppe och gått med sjukgymnasterna. Han tyckte det gick bra men han blev lite illamående efteråt. Han hade inte direkt ätit någon frukost heller. Han var ganska trött och emellanåt så nickade han till. Jag bad om illamående tablett och han fick panodil sedan somnade han en stund och då gick jag ner till pressbyrån och köpte en baguette till honom. Tur var väl det eftersom det inte direkt var någon höjdarlunch...kokt köttkorv med stuvad vitkål och kokt potatis...huuuu....När jag kom tillbaks möttes jag av en helt annan Fredrik. Han högg in på baguetten och drack lite juice...tom ett par godisbitar till efterrätt...Sedan var det dags för ännu en promenad och det gick riktigt bra denna gången..inget illamående heller...Blev lite sömnigare igen efter en stund och jag undrade om han tyckte att det var lagom om jag gick vid tre...ja, eller vid tjugo i sådär för då börjar det nåt bra på tvn..haha..han är för söt...

Nu är Mats hos honom och jag och Elias ska ta ett bad och sedan blir det lite kvällsmys... Johanna är hos Christopher och ska sova över där i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0