skolavslutning...

Så var det dagen med stort D.....skolavslutning och bal.... Började morgonen i Tottarps kyrka , där det var traditionsenligt firande med sång och musik av alla elever. Alla barnen var så fina....underbar stämning och lärarna pratade så fint om alla barnen...inte en chans att hålla tillbaks tårarna...snyft...kyrkliga tillställningar gör mig alltid så sentimetal...



Efter kyrkan var det samling på skolgården...









Tyvärr var jag tvungen att bege mig till jobb ett par timmar eftersom jag skulle avlösa Susanna i receptionen. Hade hellre varit med familjen och hittat på något trevligt tillsammans, men det får bli en annan dag..

På kvällen var det dags för Fredrik och årskurs nio balen...Han blev så himla fin i sin kostym...eller vad säger ni????











på väg till bussen som ska köra alla till balen som hålls på hemlig ort...



hoppas ni får en trevlig kväll...



Kommentarer
Postat av: annmari

jag hade för mig att jag skrivit o tyckt om barnen på deras avslutning.Men det var till Fredrik som jag skrev.Visst var dom lika fina som Johanna var på sin bal.Det är konstigt att så fort de får kostym på så ser dom så vuxna ut ,Malin var också jättesöt

2010-06-14 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0