grrrrrrrrrrrrrrr..............

Idag blev jag så himla arg på jobbet. Tycker att jag ställer upp på det mesta och jobbar som tusan. Säger aldrig nej...kanske det som är felet....det går till en viss gräns sedan rinner bägaren över till sist. Blir så irriterad på  att man lovar att saker och ting ska vara på ett visst sätt men sedan blir det inte så i allafall. Det lovas hit och dit bara...grrrrrrrrrrrrrrr



Den där träningen har jag svårt att ta tag i igen, men har lovat bättring from nästa vecka då sommarlovet är här...Snart ska jag i allafall ta en kvällspromenad med grannen Lotta...bättre än inget alls...

Idag har Mats varit på begravning. Hans arbetskamrat Roland gick hastigt bort för någon vecka sedan alldeles för tidigt. Bara 54 år....Hoppas du har det bra där du är nu och att du slipper all smärta....



Tänk så fort livet kan förändras...plötsligt är ingenting sig längre likt...det gäller att ta tillvara varje dag och göra det bästa utav den....

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja,och vara rädd om sina nära o kära

2010-06-08 @ 20:16:03
Postat av: susanne

precis!!!!

2010-06-08 @ 21:20:36
Postat av: annmari

det är ju trist när barnen går bort innan föräldrarna.Mycket trist.

2010-06-09 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0